«مؤلفه‌های تمدن اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب» در یزد تبیین می‌شود
کد خبر: 3869532
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹

«مؤلفه‌های تمدن اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب» در یزد تبیین می‌شود

گروه فرهنگی ــ «مؤلفه‌های تمدن اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب» با حضور تحلیلگر مسائل فرهنگی و اجتماعی در نشست اندیشه‌ورزی والعصر ‌در یزد تبیین و تحلیل می‌شود.

«مؤلفه‌های تمدن اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب» در یزد تبیین می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، سیزدهمین نشست اندیشه‌ورزی والعصر که ساعت 19 روز دوشنبه 16 دی، با سخنرانی استاد غلامحسین دشتی، تحلیلگر مسائل فرهنگی و اجتماعی‌ و با حضور روحانیون، طلاب، پژوهشگران، فعالان فرهنگی، هنرمندان و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد واقع در بلوار شهید پاکنژاد برگزار می‌شود، به مبحث «مؤلفه‌های عام و خاص تمدن اسلامی» اختصاص دارد.

در این نشست همچنین یاد و خاطره سردار پرافتخار و دلاور جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی گرامی داشته خواهد شد.

تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه‌ نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» است.

در این سلسله نشست‌ها با نگاه به آینده از منظرهای دینی، آخرالزمانی، علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی، مباحث کاربردی و روزآمد با محوریت بیانیه «گام دوم» تبیین و تحلیل می‌شود.

این نشست با همکاری حوزه هنری یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha