صوت تلاوت مجلسی قرآن در ۵۰ امامزاده یزد طنین‌انداز شد
کد خبر: 3870127
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۷

صوت تلاوت مجلسی قرآن در ۵۰ امامزاده یزد طنین‌انداز شد

گروه اجتماعی ــ مدیر کل اوقاف استان یزد با اشاره به سیاه‌پوش شدن امامزادگان در سوگ شهادت سردار سلیمانی از پخش صوت تلاوت مجلسی قرآن کریم در ۵۰ بقعه متبرکه و امامزاده استان خبر داد.

صوت تلاوت مجلسی قرآن در ۵۰ بقعه متبرکه یزد طنین انداز می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریست‌های منطقه اظهار کرد: مراسم گرامیداشت این سردار بزرگ اسلام با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی یزد در بیش از ۵۰ بقعه و امامزاده این استان در حال برگزاریست.

وی با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه در سوگ شهادت حاج قاسم سلیمانی سیاه‌ پوش شدند افزود: در ۵۰ بقعه و امامزاده نیز تمثالی از سردار سرافراز کشورمان شهید حاج قاسم سلیمانی نصب شده است.

حجت‌الاسلام زارع‌زاده ادامه داد: همچنین به مدت یک هفته هر روز از بعد از نماز صبح تا قبل از نماز مغرب و عشاء صوت تلاوت مجلسی قرآن کریم در ۵۰ بقعه متبرکه طنین انداز می‌شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ خورشیدی در حمله موشکی بالگرد‌های آمریکایی به ۲ خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
captcha