اقدام علیه منافع ایران با محکم‌ترین پاسخ روبرو می‌شود
کد خبر: 3870391
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶

اقدام علیه منافع ایران با محکم‌ترین پاسخ روبرو می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: آمریکای جنایتکار و تمام کشورهای مستکبر دنیا بدانند که هر اقدامی علیه منافع نظام و استقلال و امنیت ایران انجام دهند، با سخت‌ترین و محکم‌ترین پاسخ ایران روبرو می‌شود.

اقدام علیه منافع ایران با محکم‌ترین پاسخ روبرو می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: آمریکای جنایتکار و تمام کشورهای مستکبر دنیا بدانند که هر اقدامی علیه منافع نظام و استقلال و امنیت ایران انجام دهند، با سخت‌ترین و محکم‌ترین پاسخ ایران روبرو می‌شود.

وی ادامه داد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هشداری بود که آمریکا و همه کشورهای دیگر بفهمند ایران به مانند برخی دیگر کشورها نیست که در مقابل زورگویی آنها نایستند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، اگر استکبار یکی بزند، 10 تا از ایران می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید کرد: با سیلی که دیشب آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خورد، تمام کشورهای منطقه به خوبی فهمیدند که هیچ راهی جز خروج نظامیان آمریکا از منطقه وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha