ارسال ۸۰ شعار به دبیرخانه یادواره «همکلاسی آسمانی» در یزد
کد خبر: 3870486
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰

ارسال ۸۰ شعار به دبیرخانه یادواره «همکلاسی آسمانی» در یزد

گروه اجتماعی ــ دبیر برگزاری بیست و پنجمین یادواره «همکلاسی آسمانی» در استان یزد از ارسال حدود ۸۰ شعار به به دبیرخانه این یادواره خبر داد.

ارسال 80 شعار به دبیرخانه یادواره «همکلاسی آسمانی» در یزدسجاد میرشریف، دبیر برگزاری بیست و پنجمین یادواره همکلاسی آسمانی در استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: اوایل دی ماه فراخوان بیست و پنجمین یادواره شهدای دانش آموز استان یزد با عنوان «همکلاسی آسمانی» اعلام و با پایان فراخوان حدود 80 شعار به دبیرخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه در این مدت شعارهای خود را حول محورهای ویژگی‌های نوجوان مومن انقلابی باتوجه به بیانیه گام دوم، نقش دانش‌آموزان امروز در صحنه‌های انقلاب به تبعیت از شهدای دانش آموز و ابعاد عاشورایی شهدای دانش‌آموز به دبیرخانه ارسال کردند.

دبیر برگزاری یادواره همکلاسی آسمانی با اشاره به انتخاب شعار بیست و پنجمین یادواره شهدای دانش آموز استان گفت: از بین اشعار ارسالی به دبیرخانه این یادواره، شعار دانش آموز خانم جعفری با عنوان «بیا که نوبت ما گشته گام برداریم» انتخاب شد.

میرشریف بیان کرد: بیست و پنجمین یادواره شهدای دانش آموز استان یزد ۷ اسفندماه ویژه برادران و ۸ اسفندماه سال جاری ویژه خواهران در محل دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد واقع در خیابان دهم فروردین، کوچه شهیدفتوحی (حنا) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha