دوره «گویندگی و فن بیان» در مؤسسه ثقلین یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3871128
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

دوره «گویندگی و فن بیان» در مؤسسه ثقلین یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی، هنری و قرآنی ثقلین یزد از برگزاری دوره «گویندگی و فن بیان» به همت این مؤسسه در یزد خبر داد.

آغاز به‌کار استودیو ثقلین یزد با برگزاری «دوره گویندگی و فن بیان»حسین قادری، مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی، هنری و قرآنی ثقلین یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: طرح آموزشی «دوره گویندگی و فن بیان» با بهره‌گیری از ظرفیت استودیو ثقلین مؤسسه، اجرایی می‌شود.

قادری ضمن اشاره به اینکه دوره آموزش گویندگی و فن بیان در سطح مقدماتی برگزار می‌شود افزود: این دوره روز شنبه ۲۸ دی ماه آغاز به کار خواهد کرد.

وی گفت: این دوره در روز‌های زوج و از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محل سالن اجتماعات موسسه ثقلین به صورت تئوری در طی ۱۲ جلسه با تدریس حسین مرشدی برگزار خواهد شد.

قادری تصریح‌ کرد: در نهایت روز شنبه 17 اسفندماه سال جاری در محل کلاس برگزاری آزمون را خواهیم داشت و به قبول شدگان گواهی معتبر از سوی موسسه فرهنگی، هنری، قرآنی ثقلین اعطاء خواهد شد.

وی بیان‌ کرد: حد نصاب این کلاس ۱۸نفر بوده و افراد ۱۸ الی ۵۰ سال می‌توانند در دوره ثبت‌نام کنند.

یادآور می‌شود، متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره ۳۶۲۲۷۵۷۶-۰۳۵ تماس بگیرند. همچنین برای ثبت‌نام به صورت حضوری به این مؤسسه قرآنی ـ مردمی ثقلین واقع در یزد، خیابان امام خمینی(ره)، روبروی امامزاده شاهزاده فاضل، کوچه ۲۳ شهید پاکنژاد مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha