پخش فصل جدید برنامه «یاد خدا» از شبکه قرآن سیما
کد خبر: 3871844
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

پخش فصل جدید برنامه «یاد خدا» از شبکه قرآن سیما

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فصل جدید برنامه «یاد خدا» همراه با تغییراتی در انتخاب کارشناسان و موضوعات به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

ارسالی///پخش فصل جدید برنامه «یاد خدا» از شبکه قرآن سیما

به گزارش ایکنا؛ فصل جدید برنامه «یاد خدا» همراه با تغییراتی همه روزه به غیر از جمعه‌ها از ساعت 14:30 به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود و ساعت 19:30 همان روز نیز بازپخش دارد.

«یاد خدا» قرار است شنبه‌ها با حضور آیت‌الله سیدرحیم توکل به موضوع تهذیب نفس، یکشنبه‌ها با کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین عباس صراف به موضوع شناخت و معرفت امام و دوشنبه‌ها نیز با حضور محسن اسماعیلی به درس‌های ماندگار از نهج‌البلاغه بپردازد.

همچنین، این برنامه در روزهای سه‌شنبه با کارشناسی الهام حیادار و موضوع خانواده متعالی، چهارشنبه‌ها با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علوی تهرانی با موضوع روزی حلال و پنجشنبه‌ها نیز با کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین عظیمی با موضوع قواعد قرآنی به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

«یاد خدا» با تهیه‌کنندگی مهدی حسین‌زاده و اجرای محمدحسین صیرفی و زهرا سالم، کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما است که براساس نظرسنجی‌های سازمان صداوسیما حائز رتبه بالایی در جذب مخاطبان بوده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
سید رحیم توکل و آقای عظیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۰۵:۲۷
0
0
الحمدلله همه عزیزان در آموزش عالی هستند ولی ما از این دو عزیزبیشتر پیگیر بودیم وفرمایشاتشان را مینویسیم ودنبال می کنیم متشکریم از شما عزیزان اجرکم الله التماس دعا
captcha