پیشنهاد تشکیل مجمع خیرین قرآنی در فارس
کد خبر: 3871867
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

پیشنهاد تشکیل مجمع خیرین قرآنی در فارس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ پیشنهاد تشکیل مجمع خیرین قرآنی در استان فارس در مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان فارس مطرح شد.

به گزارش ایکنا؛ مجمع عمومی این اتحادیه با حضور اعضا و با دعوت ویژه از اصغر مسعودی، عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی تشکیل و طی آن ضمن ارائه گزارش فعالیت‌ها و تراز مالی، مباحثی درباره بودجه قرآنی کشور در سال 99 مطرح شد. سپس پیشنهاد تشکیل مجمع خیرین قرآنی در استان فارس با هدف کمک به رونق فعالیت‌های قرآنی و ارتقای سطح کیفی و کمی عملکرد مؤسسات داده شد.

در این جلسه مقرر شد تا در مرحله نخست، شناسایی خیرین قرآنی انجام و نخستین جلسه آن همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان فارس برگزار شود.

در خبر دیگری از اتحادیه قرآنی فارس آمده است؛ پویش مردمی تلاوت قرآن تا چهلم سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانش، از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس برگزار می‌شود.

بنابر گفته محمدحسین اسلامی، مدیرعامل این اتحادیه، طی این پویش، هفته‌ای یک سوره از قرآن تلاوت می‌شود و علاقه‌مندان به مشارکت می‌توانند مشخصات خود را از طریق پیام‌رسان واتس آپ به شماره 09917569585 ارسال کنند تا نام سوره هر هفته را دریافت کنند».

 

انتهای پیام
captcha