آغاز پویش جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در کردستان
کد خبر: 3871912
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

آغاز پویش جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در کردستان

گروه اجتماعی ــ جمع‌آوری کمک‌های اولیه مردم خیر استان کردستان به همت جمعیت هلال‌احمر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان از امروز، 25 دی‌ماه آغاز شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان با اشاره به راه‌اندازی 12 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی اظهار کرد: مردم خیر و دلسوز استان کردستان از روزهای گذشته به‌طور خودجوش برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان به هلال‌احمر مراجعه می‌کردند.
وی افزود: در راستای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ۱۲ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی از امروز، ۲۵ دی‌ماه در استان کردستان مستقرشده است.
محمدی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های مستقر در سطح استان تحویل دهند، عنوان کرد: مردم فهیم و نوع‌دوست استان همواره در همه مشکلات یار و یاور هم‌وطنان خود بوده‌اند لذا خواستاریم که رسانه‌ها با انتشار این خبر مبنی بر آغاز جمع‌آوری کمک‌های اولیه برای استان سیستان و بلوچستان نقش مهمی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی به این استان سیل‌زده داشته ‌باشند.
جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان در 37 مرکز نیکوکاری کردستان
محمد رسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به وقوع سیل و وارد آمدن خسارت‌های بسیار در فصل سرما به مردم محروم این نواحی از کشورمان اظهار کرد: در این راستا پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم این مناطق در کشور راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به آغاز این پویش از امروز، 25 دی‌ماه در استان کردستان افزود: بر این اساس ۳۷ مرکز نیکوکاری این نهاد انقلابی، تمام دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان بیان کرد: خیران و نیکوکاران همچنین می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود اعم از سبد غذایی، وسایل گرمایشی و دیگر لوازم ضروری و مایحتاج عمومی مردم را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به دست سیل‌زدگان برسانند.
وی یادآور شد: افراد خیر و نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۸۷*۸۸۷۷* و شماره تماس ۰۸۷۳۳۲۴۴۶۶۰ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ کمک‌های نقدی خود را به هم‌وطنان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha