کمرنگ‌شدن بنیان خانواده آسیب‌های اجتماعی بسیاری به همراه دارد
کد خبر: 3871928
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

کمرنگ‌شدن بنیان خانواده آسیب‌های اجتماعی بسیاری به همراه دارد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه دشمنان این کشور خانواده را به عنوان اساسی‌ترین رکن جامعه در نوک پیکان حملات خود قرار داده‌اند، گفت: کمرنگ‌شدن بنیان خانواده آسیب‌های اجتماعی بسیاری را برای کشور به همراه خواهد داشت.

پرورش قدرت تعقل و تفکر؛ مهمترین نیاز امروز جامعهبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز، 25 دی ماه که تعدادی از روحانیون نیز وی را همراهی می‌کردند، با حضور در آسایشگاه سالمندان نشاط شهرستان مهریز از سالمندان این آسایشگاه عیادت کرد.

نجیمی در جمع روحانیون حاضر در این برنامه با بیان اینکه دشمنان این کشور خانواده را به عنوان اساسی‌ترین و بنیانی‌ترین رکن جامعه در نوک پیکان حملات خود قرار داده‌اند گفت: کمرنگ شدن بنیان خانواده آسیب‌های اجتماعی بسیاری را برای کشور به همراه خواهد داشت.

وی بر لزوم تقویت بنیان خانواده در جامعه تاکید کرد و افزود:مهمترین نیاز امروز جامعه در حل مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی موجود پرورش قدرت تعقل و تفکر در عامه مردم است.

نجیمی بیان کرد: علیرغم قوی بودن بنیان خانواده در سال‌های ابتدایی انقلاب اکنون کشور مجبور به راه اندازی خانه سالمندان شده است حال با شرایط امروز جامعه و رفتن خانواده‌ها به سوی تک فرزندی و یا دو فرزندی قطعا در آینده با چالش‌های اساسی در حوزه سالمندان روبرو خواهیم شد.

مدیرکل تبلیغات اسللامی استان یزد تصریح کرد: برکت وجود فرزند در بنیان خانواده از وعده‌های الهی است که شک در آن گناهی بس بزرگ است.

ابوئی مهریزی، مدیر خانه سالمندان نشاط مهریز نیز گزارشی از فعالیت‌های این موسسه ارائه داد.

انتهای پیام
captcha