راهپیمایی دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3872035
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

راهپیمایی دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در یزد برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد از برگزاری راهپیمایی دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و شهدا به ویژه شهید سلیمانی و تکریم جانباختگان سانحه هوایی و دفاع از کیان سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی در یزد خبر داد.

راهپیمایی دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در یزد برگزار می‌شودسعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: راهپیمایی سراسری در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و شهدا بویژه شهید سلیمانی و تکریم جانباختگان سانحه هوایی و دفاع از کیان سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی در یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم در پی درخواست‌های مکرر مردمی و استانی فردا ۲۷ دی ماه همزمان با سراسر کشور پس از اقامۀ نماز جمعه برگزار خواهد شد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از مردم استان دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت کرد تا همگام با مردم همیشه در صحنه و ولایی ایران اسلامی با حضور مثال زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی سراسری از مؤلفه‌های قدرت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کنند.

انتهای پیام
captcha