استقرار ۱۰۰ پایگاه دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان سیستان
کد خبر: 3872037
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
مدیرکل کمیته امداد یزد خبر داد؛

استقرار ۱۰۰ پایگاه دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان سیستان

گروه اجتماعی ــ محسن علیزاده گفت: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان یزد با استقرار ۱۰۰ پایگاه، کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را دریافت می‌کنند.

استقرار ۱۰۰ پایگاه برای دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محسن علیزاده، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به شرایط مردم مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان یزد با استقرار ۱۰۰ پایگاه، کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را دریافت می‌کنند.

وی بابیان اهمیت بهره‌گیری از تمامی امکانات برای کاهش مشکلات و رسیدگی به آلام مردم مناطق سیل‌زده، تصریح کرد: این نهاد آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان یزد برای ارسال به مناطق سیل‌زده است، به همین منظور کد دستوری#۵*۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۱۹۳۱ نزد بانک ملی برای پرداخت کمک‌های نقدی به‌صورت غیرحضوری برای سیل‌زدگان در نظر گرفته‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد افزود: روز جمعه نیز پایگاه‌های این نهاد در مصلاهای نماز جمعه سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان هستند.

وی گفت: سامانه چهاررقمی (شماره تلفن) ۱۸۱۱ نیز برای پاسخگویی به سؤالات مردم خیراندیش استان یزد در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام
captcha