جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان در امامزادگان البرز
کد خبر: 3872111
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان در امامزادگان البرز

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف البرز از اجرای طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبرداد.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان در امامزادگان البرز

حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی، مدیرکل اوقاف البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان بر لزوم کمک‌رسانی به سیل‌زدگان تأکید کرد و گفت: یاری رساندن به همنوعان و نیازمندان دستور مهم اسلام و وظیفه شرعی و اخلاقی هر انسانی است تا بواسطه آن، سایه فقر و تهیدستی و مشکلات از جامعه اسلامی رخت بربندد.
وی افزود: برای کاهش مشکلات در مناطق سیل‌زده، این بار نیز مردم باید با وحدت و همدلی در راستای کمک به آسیب دیدگان قدم بردارند و آنان را خرسند کنند.
این مسئول ضمن دعوت از کلیه شهروندان برای شرکت در این امر خداپسندانه، گفت: امروز بهترین فرصت برای جلب رضایت خداوند و خشنودی افراد سیل‌زده است.
وی تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم سیل‌زدگان به امدادرسانی، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم مومن و نوع‌دوست استان در بقاع شاخص البرز دایر شده است
مدیرکل اوقاف البرز با تاکید براینکه در تلاش هستیم که با تعامل با متولیان موقوفات، واقفین و خیرین البرزی برای مشارکت در این امر خداپسندانه اقدامات مثبتی انجام دهیم، گفت: همچنین کارکنان اوقاف البرز آمادگی خود را برای حضور در مناطق سیل‌زده اعلام کرده‌اند.
دشتکی بیان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده به همت اداره اوقاف البرز و استان های همجوار توسط هلال احمر به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha