شرکت ۲۳۰ بانوی طلبه یزدی در کارگاه «بصیرت فاطمی»
کد خبر: 3872164
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

شرکت ۲۳۰ بانوی طلبه یزدی در کارگاه «بصیرت فاطمی»

گروه معارف ــ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد از برگزاری کارگاه آموزشی «بصیرت فاطمی» در ۴ مدرسه علمیه خواهران استان خبر داد.

کارگاه «بصیرت فاطمی» در مدارس علمیه خواهران یزد برگزار می‌شودمریم حسن‌پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری کارگاه‌های آموزشی «بصیرت فاطمی» در 4 مدرسه علمیه خواهران استان خبر داد.

وی اظهار کرد: این کارگاه‌های آموزشی در مدارس فاطمیه اشکذر، حضرت زینب کبری(س) یزد، الزهراء(س) یزد و فاطمه الزهرا(س) اردکان سطوح دو و سه با حضور بیش از 230 نفر از طلاب برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد آشنایی بیشتر بانوان با سبک زندگی فاطمی و ارتقای سطح توانایی تبلیغی را از اهداف این کارگاه‌ها برشمرد و گفت: این نشست‌ها به‌صورت کارگاه­‌های 4 ساعته با حضور اساتید توانمند و کارشناس مباحث فاطمی اعزامی مؤسسه آموزش عالی حوزوی خاتم‌النبین(ص) در تاریخ 7 و 8 بهمن‌ماه تشکیل خواهد شد.

حسن‌پور بیان کرد: بانوان حوزوی با بهره‌گیری از این نشست‌ها و بسته‌های آموزشی که توزیع خواهد شد، فرهنگ فاطمی را در جامعه ترویج داده و سبک زندگی فاطمی را به بانوان جامعه انتقال می‌دهند.

انتهای پیام
captcha