نگاهی به اهم فعالیت‌های شعب مؤسسه کریمه در دی‌ماه
کد خبر: 3872168
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

نگاهی به اهم فعالیت‌های شعب مؤسسه کریمه در دی‌ماه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ گزارشی اجمالی از مهم‌ترین فعالیت‌های دی‌ماه شعب مؤسسه کریمه‌ آل‌رسول(س) ارائه شد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش، برنامه‌های عزاداری، ختم صلوات و قرائت قرآن در دفتر مرکزی کریمه آل رسول در قم و دیگر شعب مؤسسه در سراسر کشور برگزار شد.

در واحد مرکزی مؤسسه در قم در کنار برگزاری برنامه هیئت صاحب‌الزمان(عج) و حرکت دسته‌های عزاداری کودکان، برنامه‌هایی همچون شعر، داستان، قصص انبیا و سیره اهل‌بیت(ع)، بازی‌های فکری و تفریحی، آموزش نقاشی و رنگ‌آمیزی انجام شد.

در واحد شاهرود مؤسسه کریمه آل رسول، دوره‌های آموزشی روخوانی و روان‌خوانی در دو گروه نوجوانان و بزرگسالان با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین جوانشیر در مسجد شهرک دانشگاه و حفظ جزء یک(ویژه شرکت‌کنندگان حفظ ترتیبی) با تدریس داوودی ویژه بانوان طی دی‌ماه برگزار شد.

همچنین قرآن‌آموزان و مربیان تمام شعب، همگام با دیگر مردم در راهپیمایی استکبارستیزی روز گذشته، 27 دی‌ماه و پس از اقامه نماز جمعه، حضور یافتند.

خبر دیگر از این مؤسسه حاکی است، از سوی واحد بانوان مؤسسه کریمه آل رسول(س) قم، مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان شهیدشان، همزمان با سی‌وسومین سالگرد شهادت شهید حمید معراج محمدی، از شهدای استان قم در این مرکز برگزار شد.

در این برنامه که خانواده شهید معراج محمدی و شهید امنیت، مهدی فُطرس و اساتید و فراگیران مؤسسه کریمه و بانوان قرآنی حضور داشتند، بنی‌فاطمی از بانوان قاری و مربیان مؤسسه، آیاتی از قرآن ر ا تلاوت کرد. در ادامه حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه، با بزرگد‌اشت یاد شهیدان و بیان خاطراتی از سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: برای ادای دین نسبت به شهیدان، واجب است که با حضور در فضاهای قرآنی و ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) در مسیر رشد معنوی خود گام برداریم.

از دیگر برنامه‌های این محفل، ختم 20 هزار صلوات بود. پایان‌بخش مراسم، مرثیه‌سرایی در رثای حضرت فاطمه زهرا(س) و شهیدان بود. در این برنامه به منظور پاسداشت مقام شهیدان هدایایی از سوی مؤسسه به خانواده شهید معراج محمدی و همسر شهید مهدی فطرس اعطا شد.

یادآور می‌شود، خانواده شهید معراج محمدی از خیران قرآنی مؤسسه و روزبهانی، همسر شهید فطرس، از استادان مؤسسه کریمه است.

انتهای پیام
captcha