آستان مقدس امزادگان چهارمحال‌وبختیاری آماده دریافت کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3872408
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد:

آستان مقدس امزادگان چهارمحال‌وبختیاری آماده دریافت کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: آستان مقدس تمامی امامزادگان شاخص در چهارمحال‌وبختیاری آماده دریافت کمک‌های مردمی برای انتقال به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به سیل اخیر در جنوب شرق کشور، اظهار کرد: آستان مقدس تمامی امامزادگان شاخص در چهارمحال‌وبختیاری آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ضمن اشاره به مهیا شدن زمینه برای دریافت کمک‌های مردمی در امامزادگان، بیان داشت: مهم‌ترین اقلام مورد نیاز مردم سیستان‌وبلوچستان مواد غذایی، وسایل گرمایشی، غذاهای کنسروی، آب معدنی و وسایل بهداشتی است و همانند همیشه، همدلی و کمک‌های همه‌جانبه مردم استان را خواستار هستیم.

وی افزود: شاخص‌ترین امامزاده برای دریافت کمک‌های مردمی امامزاده حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد است که هیئت امنا و خادمان دیگر امامزادگان می‌توانند کمک‌های دریافتی را برای انتقال به جنوب شرق کشور، به این پایگاه ارسال کنند.

حجت‌الاسلام امیری در پایان گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تلاش می‌کند اقلام اهدایی را در کم‌ترین زمان ممکن به مناطق سیل‌زده انتقال دهد.

انتهای پیام
captcha