دانشجویان با سیره عملی شهدا آشنا شوند
کد خبر: 3872538
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

دانشجویان با سیره عملی شهدا آشنا شوند

گروه فرهنگی ــ رئیس قرارگاه شهید علم‌الهدی لرستان با تأکید بر لزوم تقویت اردوهای راهیان‌نور دانشجویی، گفت: جوانان و دانشجویان، بیش از پیش، باید با سیره عملی شهدا به‌ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

یبه گزارش ایکنا از لرستان، خسرو عزیزی، رئیس قرارگاه دانشجویی شهید علم‌الهدی شنبه، بیست و هشتم دی‌ماه در نشست مسئولان و مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی لرستان که جهت هماهنگی و برنامه‌ریزی هرچه بهتر برای برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان نور در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان نور، یک اقدام مهم در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در بین جوانان و دانشجویان است.

وی با بیان این‌که جوانان و دانشجویان، بیش از پیش، باید با سیره عملی شهدا به‌ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند، اضافه کرد: خوشبختانه، هر سال با مشارکت دانشگاه‌های استان لرستان، اردوهای دانشجویی برگزار می‌شوند؛ کمااینکه رویکرد ما این است که برنامه اردوهای دانشجویی راهیان نور، بیشتر از گذشته، تقویت شوند.

رئیس قرارگاه شهید علم‌الهدی لرستان، گفت: کمیته‌های مختلف که توسط بسیج دانشجویی استان لرستان ذیل برنامه اردوهای راهیان نور، تشکیل شده است یک اقدام مثبت است که از آن حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha