«طرح سقاخانه» با موضوع سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم در شهرکرد اجرا می‌شود
کد خبر: 3872932
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
در امامزاده دو معصوم شهرکرد؛

«طرح سقاخانه» با موضوع سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم در شهرکرد اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ـ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری گفت: طرح سقاخانه با موضوع نصب تمثال مبارک سردار سلیمانی و سیزده شهید مدافع حرم استان در امامزادگان دو معصوم(ع) شهرکرد اجرایی می‌شود.

فریبرز نجفی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری از اجرایی شدن طرح «سقاخانه» در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد خبر داد و بیان کرد: یاد و خاطره شهدا همواره در میان ملت ایران باقی است و شهدای مدافع حرم، به خصوص شهید سلیمانی گام بزرگی در جهت تأمین امنیت ملی برداشتند.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده مقرر شد، اولین طرح، طرح سقاخانه در امامزادگان دومعصوم(س) شهرکرد با موضوع سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم اجرایی شود و تابلویی از تصویر سیزده شهید مدافع حرم استان و شهید قاسم سلیمانی در آن مکان احداث خواهد شد.

نجفی ادامه داد: لذا مقرر شد تا کمیته‌ای برای برآورد هزینه و جانمایی طرح تشکیل و در اسرع وقت این طرح اجرایی خواهد شد.

یادآوری می‌شود، چندی پیش جلسه ساماندهی و نصب تمثال مبارک شهدای شهرکرد در سطح شهر با حضور معاون عمرانی شهرداری شهرکرد، معاون فرهنگی و رئیس اداره تبلیغات بنیاد شهید استان، رئیس و معاون فرهنگی بنیاد شهرستان شهرکرد در محل شهرداری شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام
captcha