ایثارگران میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3873057
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

ایثارگران میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند

گروه فرهنگی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران مایه افتخار جامعه، سرمایه‌های معنوی کشور و میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند.

ایثارگران میراث داران انقلاب اسلامی هستندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 30 دی ماه در نشست با مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد که با هدف بررسی راهکارهای ارائه‌ خدمات ورزشی به ایثارگران و خانواده شهدا برگزار شد، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران مایه افتخار جامعه، سرمایه‌های معنوی کشور و میراث داران انقلاب اسلامی به شمار هستند و خدمت به آن‌ها افتخاری بسیار بزرگ است که بر عهده تمام مسئولین و مردم است.

حجت‌الاسلام زارع تأکید کرد: ورزش بهترین راه پیشگیری از بیماری‌های مختلف و حفظ سلامتی انسان و توجه به ورزش لازم و ضروری است.

وی افزود: همت خانواده‌های شهدا و ایثارگران در عرصه‌ ورزش با هدف ارتقای سطح سلامتی، بالاست و این ارزشمند است و تلاش داریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خدمات ورزشی به این قشر معزز را گسترش دهیم.

شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت با اشاره به اینکه ارتقای سطح سلامت جانبازان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: با ارائه‌ خدمات ورزشی به این قشر معظم جامعه می‌توان نشاط و شادابی آن‌ها را افزایش داد.

شریعتی افزود: فعالیت بدنی و ورزش تأثیر فراوانی در کاهش برخی مشکلات جانبازان مانند فشارخون، مشکلات ریوی دارد که راستای فراهم کردن زمینه فعالیت‌های ورزشی برای جانبازان و ایثارگران و همچنین خانواده شهدا آمادگی هرگونه همکاری را داریم.

یادآور می‌شود در پایان این نشست مقرر شد بنیاد با ارائه آمار ورزشکاران رشته‌های مختلف زمینه بهره‌گیری بیشتر آنان از امکانات ورزشی استان را با همکاری اداره ورزش و جوانان فراهم کند.

انتهای پیام
captcha