همایش «نگین مقاومت» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3873328
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

همایش «نگین مقاومت» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

گروه هنری ـ سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال‌وبختیاری با هدف گرامیداشت یاد و نام سردار پر افتخار راه مقاومت و مدافع وطن سپهبد شهید سلیمانی همایش«نگین مقاومت» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال‌وبختیاری با هدف گرامیداشت یاد و نام سردار پر افتخار راه مقاومت و مدافع وطن سپهبد شهید سلیمانی و تولید آثار خلاقانه و الهام‌بخش برای ادامه راه روشنایی‌بخش ایشان، اقدام به دریافت آثار هنری در همایشی تحت عنوان «نگین مقاومت» می‌کند.

محورها

شرکت‌کنندگان در همایش نگین مقاومت آثار خود را در بخش‌های ولایت‌مداری، شهادت، مقاومت و آزادگی، مردم‌داری و ساده‌زیستی، استکبارستیزی و انتقام از دشمنان، راه و مرام سردار شهید سهپد قاسم سلیمانی تولید کنند.

بخش‌های همایش

علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌‍‌های مختلفی از جمله شعر و ترانه، تصویر سازی، داستان کوتاه، تایپوگرافی، موشن‌گرافی، فوتومنتاژ و بخش ویژه شهر و داستان اعم از دل‌نوشته‌ها، شعر و داستان دانش‌آموزی، شعر بختیاری آثاری را تولید و به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

مهلت ارسال و دریافت آثار این همایش تا 15 اسفند ماه سال جاری است و آئین تجلیل از برگزیدگان همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در فرودین‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌‎شود، ارسال آثار این همایش از طریق فضای مجازی شماره تلفن 09380051147 انجام می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره تلفن 03833355094 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha