شیوه‌های ساماندهی شعب مؤسسات قرآنی بررسی شد
کد خبر: 3873413
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
طی جلسه‌ای در وزارت ارشاد؛

شیوه‌های ساماندهی شعب مؤسسات قرآنی بررسی شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی جلسه کارگروه ساماندهی شعب مؤسسات قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیشنهاداتی برای ساماندهی این قبیل مؤسسات که داری شعب متعددی هستند، مطرح شد.

به گزارش ایکنا؛ کارگروه ساماندهی شعب مؤسسات قرآنی با حضور سه نماینده از مؤسساتی که بیشترین تعداد شعبه را در سراسر کشور دارند چون جامعةالقرآن، مهد قرآن و بیت‌الاحزان با حضور تعدادی از اعضای هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

طی این جلسه حجج اسلام خسروی و سیدمصطفی حسینی، همچنین محمدعلی خواجه‌پیری و حمیدرضا شیخ‌ویسی از اعضای رسیدگی و سیدمحمود چاووشی، مدیر مهد قرآن(با بیش از 140 شعبه در سراسر کشور)، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر بیت‌الاحزان(با بیش از 180 شعبه در کشور) و همچنین قدسیه طباطبایی، معاون اجرایی جامعةالقرآن(با بیش از 800 شعبه در سراسر کشور) تشکیل شد، درباره شیوه‌ها و مدل‌های مختلف ساماندهی شعب بحث و تبادل نظر شد.

بنابر گرفته حمیدرضا شیخ‌ویسی، معاون امور مؤسسات قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «اعضا نسبت به مزایا و معایب شیوه‌های پیشنهادی اظهار نظر کردند و در نهایت مقرر شد جمع‌بندی مباحث پس از دو ساعت جلسه کارشناسی، در پانزدهمین جلسه هیئت رسیدگی مطرح و تصمیم نهایی اتخاذ شود».

 

انتهای پیام
captcha