۱۰ بهمن؛ مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری قرآن در لرستان
کد خبر: 3873468
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

۱۰ بهمن؛ مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری قرآن در لرستان

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان، گفت: داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود می‎توانند تا دهم بهمن‎ماه، به سایت آزمون مراجعه کنند.

10 بهمن؛ مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری حفظ و مفاهیممنصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در گفت‎وگو با ایکنا از لرستان، گفت: داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود می‎توانند تا دهم بهمن‎ماه، به سایت آزمون به آدرس quranedu.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به این‎که مهلت ثبت‎نام در این دوره از آزمون پس‌از دو بار تمدید ۲۷ آذرماه به اتمام رسید، عنوان کرد: داوطلبان در ۱۵ رشته ثبت‎نام کرده و به‌صورت کتبی، شفاهی و الکترونیکی به رقابت خواهند پرداخت.

احمدی با اشاره به این‌که هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم در چهار گروه امتحانی و ۱۵ رشته برگزار می‌شود، اظهارکرد: در این دوره گروه ترجمه و مفاهیم قرآن‌کریم در دو رشته تفسیر سوره بقره و ترجمعه و درک معانی سوره بقره، گروه معارف اهل‌بیت(ع) در دو رشته حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه و حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش‌های امام سجاد(ع) برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ادامه داد: همچنین گروه حفظ قرآن‌کریم در ۹ رشته حفظ جزء۳۰، حفظ جزء اول، حفظ سوره بقره، حفظ ۵ جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول و حفظ کل، و گروه آموزش‌های الکترونیکی در دو رشته سبک زندگی و سیره معصومین(ع) یک و۲ و روخوانی قرآن‌کریم برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: رشته‌های گروه آموزش‌های الکترونیکی شامل سبک زندگی و سیره معصومین(ع) با همکاری سامانه مجازی نورالمجتبی و روخوانی قرآن‌کریم با همکاری سامانه مجازی حامیم برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به زمان‌بندی برگزاری آزمون، عنوان کرد: آزمون رشته‌های الکترونیکی ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه برگزار شده و آزمون رشته‌های کتبی یازدهم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در رابطه‌با منابع آزمون، تصریح کرد: بجز رشته تفسیر سوره بقره که منبع آن تفسیر نمونه است، در تمام رشته‌های آزمون که به‌صورت کتبی برگزار می‌شود، متون و ترجمه‌های متداول قرآن‌کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه قابل استفاده است.

وی بیان کرد: نمره قبولی در آزمون کتبی کسب حداقل ۷۰ امتیاز و نمره قبولی در آزمون الکترونیکی کسب حداقل ۸۰ امتیاز است.

انتهای پیام
captcha