پیشبرد اهداف شهر؛ نیازمند ارتقای فرهنگ عمومی
کد خبر: 3873601
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

پیشبرد اهداف شهر؛ نیازمند ارتقای فرهنگ عمومی

گروه اجتماعی ــ شهردار حمیدیا گفت: اگر می‌خواهیم در پیشبرد اهداف شهر موفق باشیم باید به دنبال رشد و ارتقاء فرهنگ عمومی در شهر باشیم.

پیشبرد اهداف شهر؛ نیازمند ارتقاء فرهنگ عمومیبه گزارش ایکنا از یزد، امیر شاکری، شهردار حمیدیا 2 بهمن ماه  در دومین نشست هم اندیشی مباحث فرهنگی در این شهرداری اظهار کرد: فرهنگ عمومی یکی از مسائلی است که از دیرباز مورد توجه بوده و امروزه به دلیل تاثیر و اهمیت این موضوع در جامعه بیش از پیش مورد توجه مسئولان و مردم قرارگرفته است.

شهردار حمیدیا با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف شهر باید به دنبال ارتقاء فرهنگ عمومی در سطح شهر باشیم بیان کرد: با توجه به اینکه فرهنگ عمومی عرصه‌ای فرا بخشی است، هر گونه بهبود و ارتقاء در آن نیازمند آگاهی، حساسیت و عزم و اراده عمومی است.

وی با توجه به نقش سازنده مساجد و روحانیان در حوزه فرهنگی تصریح کرد: شهرداری حمیدیا در این دوره در نظر دارد تا با همکاری و تعامل سازنده تر با ائمه جماعات در این حوزه گام‌های اساسی را بردارد.

شاکری در این نشست گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در شهرداری حمیدیا ارائه کرد.

حجت‌الاسلام جعفر رحمانی، رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز در این نشست با اشاره به اینکه با وجود تغییرات جدی در مسائل و موضوعات فرهنگی و چگونگی مواجه با آن نیاز به همکاری و تعامل همه سازمان‌ها و نهادها دارد افزود: استفاده از مشاوران مجرب و اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله حل اختلافات خانوادگی، اعتیاد، استفاده مناسب از فضای مجازی، ازدواج سالم و ... در مساجد برای عموم مردم را بسیار مناسب و کاربردی است و از شهرداری حمیدیا به واسطه ابتکار در برگزاری این نشست‌ها و پیگیری امور فرهنگی شهر تقدیر و تشکر کرد.

یادآور می‌شود در ادامه این جلسه هر یک از حاضران به ارائه نقطه نظرات خود در حوزه مسائل فرهنگی بیان کردند.

انتهای پیام
captcha