دانشجویان فعال حوزه فرهنگی در یزد تشویق می‌شوند
کد خبر: 3873628
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷

دانشجویان فعال حوزه فرهنگی در یزد تشویق می‌شوند

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: دانشجویانی که در مباحث و محافل فرهنگی دانشگاه شرکت فعالانه دارند مورد تشویق قرار می‌گیرند.

دانشجویان فعال حوزه فرهنگی در یزد تشویق می‌شوندبه گزارش ایکنا از یزد، معصومه طباطبائی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد ۲ بهمن ماه در کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در این دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده با اشاره به تشکیل شورای فرهنگی و کمیته‌های عفاف و حجاب در این دانشگاه اظهار کرد: خوشبختانه در استان یزد مشاوره‌های تخصصی اثرگذار انجام و بیشتر از تذکر و راهکارهای دیگر موثر واقع شده‌ است. البته ما نمی‌توانیم از دانشجو بخواهیم در جلسات یا کارهای فرهنگی دانشگاه شرکت کند و هیچ خدماتی به او ارائه ندهیم.

وی ادامه داد: باید به دانشجو برای حضور در جلسات فرهنگی خدماتی در نظر گرفت تا برای شرکت در این جلسات ترغیب داشته باشند و حتی انتظامات باید از نیروهای کارشناس تشکیل شده باشد تا بتوانند به صورت کارشناسی با دانشجو صحبت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با اشاره به اینکه ما تشویق را به تنبیه ترجیح می‌دهیم گفت: دانشجویانی که در مباحث ومحافل فرهنگی دانشگاه شرکت می‌کنند مورد تشویق قرار می‌گیرند.

طباطبائی تصریح‌ کرد: در شبکه همیار دانشجو، با کمک بسیج طرح دوشنبه فرهنگی در ساعت ۱۰تا ۱۲ اجرا و برنامه‌هایی با دعوت از سخنرانان برگزار می‌شود و گاهی دانشجویان با حضور استاد در بحث‌های فرهنگی برنامه ریزی شده شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای کرسی آزاداندیشی در هیئت اندیشه‌ورزی از تصویب برنامه‌هایی در حوزه فرهنگی خبر داد که به همت این هیئت در دانشگاه، کرسی‌‌های آزاداندیشی عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha