فعالیت ۲۰۰ نفر روز تبلیغ در شهرستان کیار همزمان با ایام فاطمیه اول و دوم
کد خبر: 3874945
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

فعالیت ۲۰۰ نفر روز تبلیغ در شهرستان کیار همزمان با ایام فاطمیه اول و دوم

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار از فعالیت ۲۰۰ نفر روز تبلیغ همزمان با ایام فاطمیه اول و دوم در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمنصوری بروجنی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به فعالیت ۲۰۰ نفر روز تبلیغ همزمان با ایام فاطمیه اول و دوم در این شهرستان، اظهار کرد: ۲۵ مبلغ و مبلغه در ایام فاطمه اول و دوم در شهرستان کیار به امرتبلیغ اشتغال دارند که ۱۵ نفر از مبلغان بومی (مستقر و طرح هجرت) و ۱۰ نفر از مبلغان جهادی اعزامی از قم هستند.

حجت‌الاسلام منصوری بروجنی ادامه داد: مجالس وعظ و خطابه، گفتمان‌های فاطمی، گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی و دسته‌روی روز شهادت، از برنامه‌های مبلغان اعزامی است، ضمن اینکه ۱۷ نفر از مبلغان در روستاها و بقیه در مناطق شهری مشغول به تبلیغ هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار در پایان گفت: ما باید زندگی حضرت زهرا(س) را از ولادت تا لحظه شهادت دنبال کنیم تا به حقیقت وجودی ایشان دست یابیم و بتوانیم برای معرفی آن حضرت در آثار هنری خود بهره کافی و وافی را ببریم، هر سالِ عمر حضرت زهرا(س) هزاران موضوع مورد استفاده برای ما دارد که باید به درستی و با دقت زیاد به آن بپردازیم.

انتهای پیام
captcha