ارسال 1011 اثر به دبیرخانه جشنواره «رویش» در یزد
کد خبر: 3875032
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

ارسال 1011 اثر به دبیرخانه جشنواره «رویش» در یزد

گروه اجتماعی ــ مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره «رویش» از ارسال یک‌هزار و 11 اثر به دبیرخانه این جشنواره تاکنون خبر داد.

1011 اثر به دبیرخانه جشنواره «رویش» در یزد ارسال شدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی سالاری، مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزد 8 بهمن ماه در نشست خبری پورمیرزایی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد اظهار کرد: کنگره شهدای دانشجوی استان در سال 93 آغاز و امسال پنجمین کنگره را خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری 25 الی 30 یادواره شهدا در سطح استان در سال افزود: کنگره بزرگداشت 135 شهید دانشجوی استان یزد 27 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

سالاری ادامه داد: سایت شهدای دانشجوی استان نیز طراحی شده و در حال حاضر پرونده 112 شهید در این سامانه بارگذاری شده است.

مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره «رویش» در استان بیان کرد: با توجه به افزوده شدن جایزه ویژه مربوط به شهید سلیمانی، مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا دهم بهمن ماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک‌هزار و 11 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده افزود: این دوره از جشنواره رویش در قالب دو بخش ویژه و آزاد دانشجویی و در 6 رشته شعر، ادبیات، فیلم، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و هنرهای آوایی برگزار می‌شود.

سالاری یادآور شد: مراسم اختتامیه این جشنواره 5 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و برگزیدگان این جشنواره به جشنواره ملی ققنوس معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha