رویکرد صداوسیما بسترسازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات است
کد خبر: 3875054
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

رویکرد صداوسیما بسترسازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات است

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل صداوسیمای یزد رویکرد کلی این نهاد را اطلاع‌رسانی، بسترسازی و فضاسازی برای مشارکت مردم در انتخابات دانست و گفت: این سازمان باید بدون گرایش به جریانات سیاسی و در چارچوب قانون و منویات رهبری حرکت کند و هرچه غیر از این باشد خطاست.

هدف صداوسیما بسترسازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات استبه گزارش ایکنا از یزد، امیراحمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد 8 بهمن ماه در نشست خبری با موضوع انتخابات 98 با اشاره به اینکه هيچ بخشی از صدا وسيما به سود جريان يا شخصي نبايد نگاه خاصی داشته باشد اظهار کرد: صدا وسيما در راستای يک هدف کلی تلاش می‌کند و آن اطلاع رسانی، تبليغ و بيان مطالبی است که مورد نياز مردم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی رویکرد کلی سازمان صدا وسیما را اطلاع‌رسانی، بسترسازی و فضاسازی برای مشارکت مردم در انتخابات دانست و ادامه داد: صدا وسیما به عنوان رسانه ملی باید در عرصه انتخابات بدون گرایش به جریانات سیاسی و در چارچوب قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری حرکت کند و غیر از آن خطاست. 

وی عنوان کرد: آنچه که هدف نهايی و در چشم انداز فعاليت همکاران مرکز قرار دارد، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و اطلاع رسانی‌ها دراين خصوص صورت خواهد گرفت.

پهلوانيان با اشاره به درخشش فيلم سينمايی لکنت در هجدهمين جشنواره بين المللي فيلم داکا 2020 بیان کرد: اين فيلم بهترين فيلم کوتاه کودکان را کسب کرد.

وی به ساخت مستندهايی برای معرفي شهر يزد مانند مستند ميراث ناملموس اشاره کرد و گفت: هنرمندان يزدی می‌توانند در صدر هنرمندان کشور قرار گيرند در صورتيکه باور بشوند واز آنها حمايت شود.

داود سيروس، معاون صدای مرکز یزد نیز در این نشست با اشاره به 11 برنامه تولیدی با موضوع انتخابات تاکنون گفت: یک هفته منتهی به انتخابات تولید و پخش برنامه‌ها روندی افزایشی خواهد داشت تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات باشیم.

سیروس تولید 75 برنامه دیگر تا روز انتخابات را از دیگر اقدامات عنوان کرد و گفت: در روز انتخابات نیز از صبح تا پایان انتخابات فعالیت خواهیم داشت و طبق روال گذشته ایستگاهی برپا و اخبار در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

رضا زارع، معاون سيمای مرکز یزد نیز در اين نشست با بيان اينکه سيمای مرکز يزد برنامه‌های متنوعی در راستای انتخابات تدارک ديده است به برنامه ميزگرد مثبت ايران با حضور دانشجويان و اساتيد اشاره کرد و گفت: مهمترين سوالات دانشجويان با موضوع انتخابات، مجلس و نمايندگان دراين برنامه‌ها مطرح می‌شود.

زارع با اشاره به اینکه برنامه کوتاه رهنمون با محوريت مسائل سياسی به جايگاه مجلس وانتخابات اشاره خواهد کرد عنوان کرد:حماسه حضور ويژه برنامه روز انتخابات است که قبل از شروع راي گيري تا پايان راي گيري ادامه دارد.

مهدی سلطانی، معاون خبر صدا وسيمای مرکز يزد نيز در این نشست با بيان اينکه رويکرد خبرمشارکت حداکثري مردم پاي صندوق‌های رای است افزود: مشی ما بی طرفی، مستقل و تاکيد بر قانون و قانونمندي است.

سلطاني با اشاره به ایام الله دهه فجر نیز گفت: در دهه فجر نيز پوشش گسترده افتتاح طرح‌های دولت را خواهيم داشت و گزارش‌هايی که مخاطب ملی داشته باشد به شبکه سراسری برای پخش ارسال می‌شود.

علی بخشی، معاون فضای مجازی مرکز يزد نیز در این نشست به بيان اقدامات و برنامه‌های این واحد در خصوص انتخابات پرداخت.

انتهای پیام
captcha