راه نجات جامعه حرکت در مسیر آیات الهی است
کد خبر: 3875366
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

راه نجات جامعه حرکت در مسیر آیات الهی است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به نقش مؤثر قرآن در امنیت و سلامت جامعه گفت: ترویج قرآن در جامعه باعث افزایش امنیت شده و سلامت جامعه تأمین خواهد شد زیرا معتقدیم راه نجات حرکت در مسیر قرآن و آیات الهی است.

توجه به قرآن انقلاب اسلامی را بیمه می‌کندسردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد در حاشیه هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در محل سالن غدیر دانشگاه یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، ضمن تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان این آزمون اظهار کرد: مطمئناً با این هجمه‌ای که دشمن در مقابل اسلام ناب محمدی (ص) ایجاد کرده‌، به دنبال این هستند که تابش نور قرآن و آیات الهی در جامعه را کم‌رنگ کند.

وی ادامه داد: توجه به قرآن از اهم واجبات است و کسانی که می‌توانند در این حوزه فعالیت کنند، لازم است نسل جدید را ترغیب کرده تا قرآن را بیاموزند.

میرحیدری افزود: لازم است همه در جامعه اسلامی به خصوص بانوان که با تربیت فرزندان در ارتباط هستند، بیشتر با قرآن آشنا شده و با آن مانوس باشند تا با پرورش فرزندان خود پدران و مادران آینده را به بهترین نحو تربیت کنند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه توجه به قرآن سبب بیمه شدن انقلاب و جامعه اسلامی شده و ادامه حرکت در این مسیر را میسر می‌کند بیان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم با خدمت به قرآن در آخرت در برابر رسول‌ خدا(ص) و ائمه‌اطهار رو سفید باشیم.

وی حرکت در مسیر قرآن و اهل‌ بیت (ع) را وظیفه همگان دانست و گفت: همه باید نسبت به حفظ آنچه رسول‌ خدا(ص) سفارش کرده‌اند تلاش کرده و نسبت به ترویج آن در بین جوانان همت گماریم تا آنان در مسیر حق و حقیقت و اسلام ناب بتوانند زندگی خود را با موفقیت دنبال کنند.

میرحیدری با اشاره به نقش مؤثر قرآن در امنیت و سلامت جامعه گفت: ترویج قرآن در جامعه باعث افزایش امنیت شده و سلامت جامعه تأمین خواهد شد زیرا معتقدیم راه نجات ما حرکت در مسیر قرآن و آیات الهی است.

انتهای پیام
captcha