همزمان با دهه فجر ۶ هزار برنامه در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3875415
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

همزمان با دهه فجر ۶ هزار برنامه در یزد اجرا می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری شش هزار برنامه در سطح استان همزمان با دهه فجر خبر داد.

همزمان با دهه فجر شش هزار برنامه در یزد اجرای می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و دبیر ستاد دهه فجر استان یزد پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز، 11 بهمن ماه شهر یزد اظهار کرد: بزرگداشت دهه فجر یک وظیفه ایمانی و ملی است.

وی ادامه داد: دهه فجر بزرگترین عید ملی ما و دهه نمایش شکوه و عظمت حقیقی و واقعی نظام اسلامی است و امسال با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب و فضایی مشحون از سردار دلها و اسوه مقاومت و جهاد حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت استان برگزار می‌شود و لازم است از این فرصت به بیان خدمت بی منت این شهید در ایجاد حفظ امنیت کوشا باشیم.

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به شعار چهل و یکمین سالگرد انقلاب گفت: شعار امسال دهه فجر «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری؛ جهاد و مقاومت» خواهد بود.

وی با اشاره راهپیمایی 22 بهمن در 90 نقطه استان گفت: با توجه به چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و مصادف شدن با راهپیمایی 22 بهمن شاهد حضور حداکثری مردم در این روز باشیم و با شعار من یک سلیمانی‌ام این راهپیمایی برگزار شود.

زارع با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی  نقطه عطف گام دوم انقلاب و باعث بیداری ملت‌ها شد بیان کرد: شهادت این شهید والامقام گام دوم انقلاب را بیمه کرد و موجب تقویت روحیه استکبار ستیزی و انسجام ملت شد .

وی با اشاره به ایجاد موزه عبرت در پایگاه انقلاب گفت: امسال حرکت ویژه ای در استان صورت گرفت و آن ایجاد موزه عبرت در پایگاه انقلاب(حظیره) بود که از روز 13 بهمن در دو نوبت صبح و عصر پذیرای مردم خواهد بود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  با اشاره به برگزاری 6 هزار برنامه در دهه فجر امسال گفت: برنامه‌های دهه فجر از روز شنبه، 12 بهمن ماه در فرودگاه یزد با سخنرانی آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد آغاز و سپس رژه ناوگان موتوری از فرودگاه به طرف بلوار  آزادگان، میادین ابوالفضل، همافر، آزادی، شهیدبهشتی و خیابان امام، چهارراه شهد و در نهایت تجدید بیعت با هشت شهید گمنام امیرچقماق خواهد بود.

وی با اشاره به تجمع سلیمانی‌ها در امامزاده جعفر(ع) یزد از برگزاری میهمانی لاله‌ها در 327 گلزار شهید استان خبر داد و گفت: این برنامه همزمان با غبارروبی و عطر افشانی 18 هزار گلزار شهدا در سراسر کشور در استان انجام می‌شود.

زارع از برگزاری یادواره 22 شهید انقلاب دراستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه استان یزد در زمان انقلاب 22 شهید تقدیم انقلاب کرده، برنامه ویژه ای اجرایی می‌شود که امسال ششمین یادواره درمسجد روضه محمدیه را خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha