برگزاری محفل «انس با قرآن» در جوار شهدای گمنام مهریز
کد خبر: 3875928
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

برگزاری محفل «انس با قرآن» در جوار شهدای گمنام مهریز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مجموعه عاشورائیان شهرستان مهریز از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی، سیدجواد حسینی در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد این شهرستان خبر داد.

محفل انس با قرآن در دانشگاه آزاد مهریز برگزار می‌شودسیدعلی محمد حسینی، مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی عاشورائیان شهرستان مهریز در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر محفل انس و مودت با کلام وحی با حضور قاری بین‌المللی قرآن کریم و افتخار جهان اسلام؛ سیدجواد حسینی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم امشب، 13 بهمن ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی عاشورائیان شهرستان مهریز گفت: سخنرانی حجت‌الاسم محی‌الدینی، امام جمعه مهریز، تلاوت قاری نوجوان محمدعارف میرجلیلی، اجرای تواشیح ولایت و مسابقه نور از دیگر برنامه‌های این محفل است.

حسینی از اقشار مختلف مردم و جامعه قرآنی استان بویژه شهرستان مهریز برای حضور در این مراسم نورانی و پرفیض قرآن کریم دعوت به عمل آورد.

به گزارش ایکنا؛ تلاوت در جمع مددجویان زندان مرکزی یزد و مسجد جامع زیر ده شهرستان اردکان از دیگر برنامه‌های این قاری بین‌المللی در استان یزد است.

محفل انس با قرآن در دانشگاه آزاد مهریز برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha