۸ محفل «انس با قرآن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3875949
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
با حضور قاری بین‌المللی؛

۸ محفل «انس با قرآن» در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری ۸ محفل انس با قرآن با حضور سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی در این استان خبر داد.

برگزاری 8 محفل «انس با قرآن» با حضور قاری بین‌المللی در یزدحجت‌الاسلام علی محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد ضمن گرامیداشت چهل و یکمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی برخواسته از مکتب اسلام و استوار بر آیات قرآن کریم است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی در این ایام الله از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

رضایی در تبیین برنامه‌های شاخص قرآنی در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در آغازین روزهای دهه مبارک فجر 6 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی، سیدجواد حسینی در استان برگزار می شود.

وی افزود: در نخستین روز از دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) و در دومین روز از دهه فجر نیز بعد از اقامه نماز ظهر مراسمی در آموزشگاه پسرانه صدرا شهرستان برگزار و در ادامه بعد از نماز مغرب و عشاء محفل انس با قرآن در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی و در جوار تربت پاک شهدای گمنام برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: همچنین مراسمی یکشنبه 13 بهمن ماه ساعت 20 به میزبانی مکتب الغدیر واقع در بلوار 17 شهریور شهریزد برگزار می‌شود.

وی افزود: در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی محفل قرآنی ساعت 10 به میزبانی زندان مرکزی یزد و با حضور این قاری برگزار خواهد شد.

رضایی با اشاره به حضور این قاری بین المللی در شهرستان‌های استان گفت: دوشنبه 14 بهمن همراه با نماز مغرب و عشا، محفل انس با قرآن در مسجد جامع شهرستان اردکان و سه شنبه 15 بهمن ماه ساعت 10 صبح در مسجد جامع شهر هرات و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مصلی شهر مروست برگزار می‌شود.

وی برگزاری دهمین همایش بزرگ جامعه قرآنی استان را از دیگر برنامه‌های این ایام الله دانست و افزود: این همایش سه شنبه 15 بهمن ماه ساعت 15 به میزبانی دفر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می شود.

انتهای پیام
captcha