شب شعر «عدالت» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3877197
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

شب شعر «عدالت» در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی دادگستری استان یزد از برگزاری شب شعر و خاطره ترنم «عدالت» به مناسبت دهه فجر به میزبانی دادگستری کل استان یزد خبر داد.

شب شعر عدالت برگزار می گرددمحمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، از برگزاری شب شعر عدالت در استان خبر داد و اظهار کرد: محورهای این شب شعر، عدالت از منظر قرآن کریم، عدالت و انقلاب اسلامی، سبک زندگی عدالت محور، عدالت علوی و عدالت خواهی در عرصه مقاومت و بین الملل است.

عرشیان افزود: هنرمندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک owjhonar@gmail.com به دبیرخانه این همایش جهت داوری و شرکت در برنامه ارسال نمایند.

وی از بخش جنبی این برنامه برای کارکنان دستگاه قضایی خبر داد و گفت: در این رویداد فرهنگی، بخشی برای مشارکت کارکنان دستگاه قضایی دیده شده که شامل جملات کوتاه ادبی، شعر کوتاه ادبی و نقاشی ویژه کودکان و خردسالان خواهد بود.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد بیان کرد: اجرای برنامه همراه با اعلام نفرات برتر با حضور صاحبان اثر و مسئولان استانی و کشوری در سالن شهید بهشتی دادگستری شهرستان یزد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این مراسم گفت: با توجه به تداخل برنامه‌های دهه فجر و لحاظ زمان بیشتر برای ارائه آثار کیفی شاعران مقرر شد این مراسم اوایل اسفندماه برگزار و تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

عرشیان یادآور شد: این رویداد فرهنگی با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری، سازمان بسیج هنرمندان و تشکل ادبی اوج هنر برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha