نقش زنان در تداوم انقلاب / نیاز به حضور بانوان انقلابی و متعهد
کد خبر: 3877523
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

نقش زنان در تداوم انقلاب / نیاز به حضور بانوان انقلابی و متعهد

فرماندار یزد با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم انقلاب، گفت: کشور به حضور بانوان متعهد و انقلابی نیاز دارد و باید شرایط حضور این قشر در عرصه‌های مختلف فراهم شود.

سیدمحمدرستگاری، فرماندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سیدمحمد رستگاری، فرماندار شهرستان یزد 20 بهمن‌ماه در نشست جمعی از دانش آموزان با مادران و همسران شهدا ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: این ایام یادآور حماسه مردم ایران در مبارزه با استکبار جهانی و پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه قطعاً در این ایام برنامه‌های متعددی در راستای تبیین انقلاب برای نسل جدید برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این گونه برنامه‌ها به‌ویژه نشست‌هایی با حضور خانواده شهدا و یادگاران انقلاب و دفاع مقدس باعث می‌شود به سؤال‌های نسل جدید که دوران انقلاب را درک نکرده‌اند و پرسش‌های زیادی در ذهن آن‌هاست و ممکن است برای آن‌ها ابهاماتی وجود داشته باشد، پاسخ داده شود.

رستگاری ادامه داد: در این راستا برنامه‌هایی با حضور یادگاران و خانواده شهدا و با حضور نسل جدید برگزار و دوران انقلاب و شرایط آن برای جوانان تبیین و بازگو شود.

فرماندار یزد ضمن تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: در شرایط فعلی جامعه و دشمنی آشکار آمریکا باید با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن انزجار خود را به استکبار جهانی اعلام کنیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه، گفت: ستاد انتخابات شهرستان یزد همزمان با سراسر کشور و دیگر حوزه‌های انتخابیه فعالیت خود را در فرمانداری یزد آغاز کرده و فرآیند انتخابات حوزه یزد در این محل انجام می‌شود.

رستگاری با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب و نقش ویژه آن‌ها در تداوم انقلاب، ضمن تأکید بر اینکه کشور به حضور بانوان متعهد و انقلابی نیاز دارد، بیان کرد: نسل امروز آینده‌سازان کشور هستند؛ لذا باید شرایط حضور این نسل در برنامه‌های مختلف به‌منظور تبیین انقلاب فراهم شود.

انتهای پیام
captcha