اعزام 30 مداح و شاعر آیینی یزد برای دیدار با رهبر انقلاب
کد خبر: 3878521
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳

اعزام 30 مداح و شاعر آیینی یزد برای دیدار با رهبر انقلاب

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) کاروان 30 نفری از مداحان و شعرای آیینی استان یزد به دیدار مقام مظم رهبری اعزام می‌شوند.

اعزام 30 مداح و شاعر آیینی یزد برای دیدار با رهبر انقلاببه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) جمعی از مداحان و شعرای آیینی کشور با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند که در این راستا 30 نفر از مداحان و شاعران آیینی استان یزد به این دیدار اعزام می‌شوند.

کاروان اعزامی در قالب کاروان وصال عشق و متشکل از مداحان، شعرای آیینی از تمامی شهرستان‌ها، اعضای هیئت رزمندگان اسلام و ... هستند.

در این دوره از اعزام اولویت با دارندگان کد ثبت نام در سامانه طوبی و مداحان و شاعرانی است که برای نخستین بار به دیدارمقام معظم رهبری نائل می‌شوند.

مداحان و شاعران آیینی استان یزد 25 بهمن ماه ساعت 18 در قالب یک دستگاه اتوبوس از محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد به این دیدار اعزام می‌شوند.

این کاروان 30 نفره پس از دیدار با مقام معظم رهبری به حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران مشرف و پس از زیارت 27 بهمن ماه به استان مراجعت خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha