هدیه وزیر ارتباطات به کاربران در روز میلاد حضرت زهرا(س)
کد خبر: 3878770
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

هدیه وزیر ارتباطات به کاربران در روز میلاد حضرت زهرا(س)

محمدجواد آذری‌جهرمی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) پستی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به‌ مناسبت این روز، پستی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که به شرح زیر است.

«مادر‌ها و بانوان ایران زمین، روزتون مبارک! امروز همسرم و من، مشترکا به دو مادر عزیزم، یکی مادر خودم و دیگری مادر خانمم تبریک گفتیم. همه چیز رو ما مدیون این دو فرشته دوست‌داشتنی خدا هستیم. از دوران بچگی تا بزرگ شدنمون، تک تک لحظاتمون. هر شادی و خوشبختی که داشتیم را شما ساختید! دوستتون داریم!

و همسرم، می‌خواهم در این لحظه، بابت تمامی محبت‌ها و صبوری‌هایی که داشتی، از تو تشکر کنم. لحظاتی که مونس جان من بودی و موجب آرامشم. خدا رو بابت نعمت وجود تو و بچه‌ها هزاران بار شکر می‌کنم. خیلی فرصت نشد برایت هدیه‌ای بگیرم، جز همین نقاشی روی سنگ که با کمک خودت برایت درست کردم.

و، اما یک خبر خوب هم به همگی بدهم:
 
دیشب سایت «نت‌سنج پلاس» رو معرفی کردیم. بیش از صد هزار نفر در این مدت کوتاه بازدید داشتند و رکورد زدند. می‌توانید در اون، وضعیت کیفیت اینترنت رو ببینید و بر عملکرد بنده و همکارانم نظارت کنید.
 
پست جدید وزیر ارتباطات به مناسبت روز مادر/

دیشب به ۲۰۰ نفر از مشارکت‌کنندگان در سایت، یک سال اینترنت رایگان هدیه کردیم. امشب هم به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن و روز مادر، به ۵۰۰ نفر هدیه تقدیم می‌کنیم. سایت عالی هست، ببینید!»
انتهای پیام
captcha