يادواره شهدای زن استان یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3879067
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

يادواره شهدای زن استان یزد برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد از برگزاری يادواره شهدای زن استان به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و زن خبر داد.

فاطمه دانش، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزدفاطمه دانش یزدی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد ضمن بیان اقدامات شاخص دفتر بانوان و خانواده استان و فرمانداری‌ها و ادارات گرامیداشت هفته زن اظهار کرد: به همین مناسبت مديران كل زن استان، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و مشاوران امور بانوان فرمانداران، دهياران و مجموعه شاغلان زن استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها با محمدعلی طالبی، استاندار یزد دیدار می‌کنند.

وی ادامه داد: برگزاری نشست با نماينده بانوان كليه دستگاه‌های اجرايی، نشست با بانوان ادارات در محل فرمانداری‌های شهرستان‌های استان و تقدیر از زحمات آنان، ديدار با بانوان پيشكسوت فرهيخته، گردهمايی بانوان كتابخوان و تقدير از بانوان كتابخوان فعال، تجلیل از بانوان فرهنگی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان از دیگر برنامه‌هاست.

دانش یزدی جشن بزرگ ميلاد كوثر در شهرستان‌های استان، برگزاری همايش آسيب‌های اجتماعی، برپايی نمايشگاه توانمندی زنان روستايی در خاتم، برپايی نمايشگاه دستاوردهای بانوان كارآفرين در میبد، ویژه برنامه جشن میلاد در محل آسايشگاه ترنج آزادشهر یزد از دیگر برنامه‌های این مناسبت اعلام کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تجلیل از زحمات خانواده شهدا بویژه مادران و همسران شهدا از سوی مدیران را یادآور شد و گفت: به همین مناسبت از زحمات این عزیزان به‌ویژه مادر شهيد قربانی شهيد حادثه هواپيمايی اوكراينی تجلیل به عمل می‌آید.

دانش از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان در شهرستان‌های بهاباد و ابرکوه خبر داد و افزود: شب شعر «مادرانه» نیز به مناسبت گرامیداشت هفته زن در ابرکوه برگزار خواهد شد.

وی نصب المان شهری به عنوان ميدان مادر در بافق، افتتاح بخش ماموگرافی بيمارستان حضرت ولی عصر شهرستان بافق، بازديد از آرامگاه بانو ستی فاطمه و همسر استاد اشرف آهنگر ، عيادت از بيماران بخش زنان بيمارستان‌ها، تجليل از بانوان نمونه بسيجی، يادواره شهدای زن استان را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha