اعطای ۴۳۶ کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به نیازمندان یزدی
کد خبر: 3879539
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶

اعطای ۴۳۶ کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به نیازمندان یزدی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد از اعطای ۴۳۶ مورد کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و پسران تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان در سال جاری خبر داد.

اعطای ۴۳۶ کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به نیازمندان یزدیبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمدحسین جمال پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با اشاره به کمک‌های کمیته امداد برای کمک به ازدواج آسان و تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت اظهار کرد: طی ۱۱ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۷۸۸ تومان برای ازدواج نیازمندان از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است.

وی بابیان اینکه کمک به تأمین جهیزیه و هزینه ازدواج مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند ازجمله اقدامات حمایتی این نهاد برای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: ۴۳۶ مورد کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و پسران تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان طی ۱۱ ماهه امسال اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد ادامه داد: سال گذشته ۴۹۶ مورد کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان اهدا شد، یک میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات در این خصوص پرداخت‌ شده است.

یادآور می‌شود هم‌اکنون ۲۰ هزار و ۹۶۵ خانوار با جمعیت ۴۰ هزار و ۳۹۶ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد استان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
captcha