بهسازی بقعه امامزاده عبدالله بافق نیازمند ۵۴ میلیارد ریال اعتبار است
کد خبر: 3879829
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

بهسازی بقعه امامزاده عبدالله بافق نیازمند ۵۴ میلیارد ریال اعتبار است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق گفت: برای ساماندهی و اتمام طرح‌های عمرانی امامزاده عبدالله بافق ۵۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ساماندهی امامزاده عبدالله بافق؛ 54 میلیارد ریال اعتباربه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط عمومی اوقاف، ماشاالله گلچین، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲ طرح عمرانی فعال در امامزاده عبدالله بافق وجود دارد که برای تکمیل و ساماندهی طرح‌های نیمه تمام این امامزاده ۵۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با دعوت از خیران برای مشارکت بیشتر در امر بازسازی امامزاده عبدالله و سایر بقاع متبرکه این شهرستان گفت: با توسعه، عمران و آبادانی بقاع متبرکه گام مهمی برای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، برداشته می‌شود.

گلچین ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال از محل املاک و مستغلات و نیز رقبات تجاری امامزاده عبدالله برای تکمیل طرح‌های در دست اقدام این امامزاده هزینه شده است.

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان بافق تصریح کرد: طرح‌های آیینه کاری شبستان بانوان و انتهای رواق دارالحجاب و ساماندهی و تکمیل پشت بام دارالشفا این امامزاده در مرحله پایانی قرار دارد. همچنین طرح‌های مرمت و ساماندهی سقف حسینیه و احداث سوله امامزاده پیشرفت ۹۰ و ۹۵درصدی، عملیات ساخت درب چوبی امامزاده پیشرفت ۷۰ درصدی و طرح ساماندهی و تکمیل نمای صحن جوادالائمه این امامزاده پیشرفت ۴۰ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه طرح تکمیل ایوان امامزاده عبدالله در مرحله انعقاد قرار داد قرار دارد، افزود: همچنین عملیات نقشه برداری و مطالعه و ساماندهی صحن اصلی امامزاده با پیشرفت فیزیکی بالای ۲۰ درصد همراه است.

انتهای پیام
captcha