دانشجویان افسران جنگ نرم و میراث‌دار شهدای دانشجو هستند
کد خبر: 3879884
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

دانشجویان افسران جنگ نرم و میراث‌دار شهدای دانشجو هستند

رئیس بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشجویان افسران جنگ نرم و میراث‌دار شهدای دانشجو هستند و انتخابات پیش رو فرصت مهمی است که در آن با گفتمان‌سازی شاخصه مجلس تراز انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنند.

دانشجویان افسران جنگ نرم و میراث‌دار شهدای دانشجو هستندبه گزارش ایکنا یزد، محمدجواد نیک‌روش، رئیس بسیج دانشجویی کشور 30 بهمن ماه در اجلاسیه مرکزی کنگره شهدای دانشجوی استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدادی مقاومت، انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، و ۱۳۵ شهید دانشجو استان یزد اظهار کرد: اکنون توجه مردم بیش از پیش به جایگاه شهادت جلب شده چرا که شهادت حاج قاسم باعث خلق حماسه‌ای شد.

وی ادامه داد: مسیر مقاومت، مسیری که سبب شد حاج قاسم در آن بدرخشد چون که این شهید والامقام یک عمر مجاهدت و مقاومت داشت و پس از سال‌ها به شهادت که روی دیگر سکه‌ی مقاومت است، نائل شد.

نیک‌روش؛ تکلیف و وظیفه دانشجوی امروز در جبهه کنونی را حرکت در این مسیر دانست و بیان کرد: شهدی دانشجو در زمان انقلاب عرصه تکلیف را به خوبی شناختند و برای حل مسئله ملی که دفاع از مرزها و ارزش‌های اسلامی بود از کلاس درس و دانشگاه گذشته و به دانشگاه جبهه مهاجرت کردند.

وی ادامه داد: امروز در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم که می‌توانیم با تحقق و رسیدن به نظریه انقلاب مسائل کشور را حل کرده و کارآمدی نظام اسلامی را آشکار سازیم آن گاه حلاوت انقلاب اسلامی به دل مردم خواهد نشست.

رئیس بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه از تکالیف و وظایف دانشجوی امروز در برابر شهدای دانشجو حفظ ارزش‌هایی است که نظام انقلاب اسلامی را استحکام می‌بخشد یادآور شد: در آستانه انتخابات دیگری هستیم که هرکس با هر سلیقه‌ای رای می‌دهد اما نکته مهم برای همه نفس حضور در پای صندوق رای است و مشارکت حداکثری اهمیت بسیار زیادی دارد.

نیک روش ادامه داد: با تشیع پرشکوه حاج قاسم که در دنیا مشابه نداشت و به برکت این خون عزیز سرمایه اجتماعی ویژه برای ملت ایران به وجود آمد که حفظ این سرمایه اجتماعی در گرو حضور در پای صندوق رای است.

وی بیان کرد: شما دانشجویان نقش ویژه‌ای در این مسیر دارید زیرا قشر اثرگذار و پیشرو بر جامعه هستید و فرصت باقی‌مانده، فرصت مهمی است که در آن با گفتمان‌سازی شاخصه مجلس تراز انقلاب اسلامی را بیان کنید و مهتر این است که در این فرصت افرادی را برای رای دادن ترغیب نموده تا با رای خود انقلاب را یاری کنند. اگر در این مسیر قدم بگذارید و پای کار انقلاب ایستادگی کنید شما به وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی عمل نموده‌اید.

رئیس بسیج دانشجویی کشور گفت: افق روشنی در مسیر حق وجود دارد هر چند سختی‌ها نیز هستند. اما شما دانشجویان و تخصص شما دانشجویان برای حل مشکلات مردم مصداق مجاهدت و مقاومت است که راه را باز می‌کند.

انتهای پیام
captcha