74 مرکز نیکوکاری در یزد فعالیت دارند
کد خبر: 3880042
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

74 مرکز نیکوکاری در یزد فعالیت دارند

مدیر کل کمیته امداد استان یزد ایجاد مراکز نیکوکاری در مناطق روستایی استان را از اولویت‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تعداد 74 مرکز نیکوکاری در سطح استان در حال فعالیت است.

74 مرکز نیکوکاری در یزد فعالیت دارندبه گزارش ایکنا از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد 30 بهمن ماه در دیدار با هادی هادی‌نسب، فرماندار اشکذر ایجاد مراکز نیکوکاری در مناطق روستایی استان را از اولویت‌های این نهاد دانست و اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 74 مرکز نیکوکاری در سطح استان در حال فعالیت است.

شجاعان افزایش حجم کار و کیفیت بخشی به امورات مرتبط با کمیته امداد را از اهداف اصلی راه انداری مراکز نیکوکاری دانست و افزود: طبق کارشناسی‌های انجام شده، سامانه کشوری مرتبط با این مراکز نیکوکاری راه اندازی خواهد شد که خدمت به جامعه هدف را آسان تر می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در این شهرستان وجود دارد، افراد تحت پوشش کمیته امداد که توانایی انجام کار دارند و با مشکل سرمایه مواجه هستند، به کارفرمایان واحدهای صنعتی معرفی شوند.

شجاعان افزود: کارفرمایانی که از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استفاده کنند به ازای هر نیرویی که به کار می‌گیرند مبلغ 50 میلیون تومان تسهیلات از کمیته امداد دریافت و حق بیمه افراد به کار گرفته شده نیز به مدت دو سال توسط کمیته پرداخت خواهد شد.

هادی هادی‌نسب، فرماندار اشکذر نیز توانمندسازی و ایجاد اشتغال جهت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را مهمترین هدف شهرستان عنوان و اعلام آمادگی کرد در جهت تحقق این دو هدف مهم تعامل و همکاری سازنده ای از جانب فرمانداری شهرستان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha