رسیدگی به امور مردم دغدغه اصلی نمایندگان باشد
کد خبر: 3880386
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

رسیدگی به امور مردم دغدغه اصلی نمایندگان باشد

امام جمعه یزد با بیان اینکه مردم باید نمایندگانی باتقوا، کارآمد و دلسوز برای جامعه انتخاب کنند افزود: خدمت به اسلام و رسیدگی به امور مردم دغدغه اصلی نمایندگان مجلس باشد.

رسیدگی به امور مردم دغدغه نمایندگان منتخب باشدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد اظهار کرد: باید در همه کارها خدا را ناظر بر رفتار و اعمال خود بدانیم و رضایت خداوند را در نظر داشته باشیم چون که کاری که بدون رضایت خدا انجام شود هر چند منافعی به همراه داشته باشد اما نتیجه و ثمره‌ای نخواهد داشت.

وی با اشاره به ولادت امام باقر (ع) و شهادت امام هادی (ع) گفت: اینکه محبت و عشق و علاقه اهل بیت در دل ما قرار گرفته، لطف خداوند منان بوده است که پدران ما انسان‌هایی بودند دوستدار اهل بیت و در این راه قدم برداشته‌اند لذا باید این موقعیت در جامعه حفظ شود.

آیت‌الله ناصری افزود: خوشبختانه استان یزد در برگزاری مجالس عزدارای برای ائمه اطهار (ع) زبانزد بوده و هست و باید این مجالس حفظ و ادامه داشته باشد و خدای نکرده به تعطیلی کشیده نشود.

وی ادامه داد: اما باید نسبت به ولادت ائمه اطهار (ع) و برپایی جشن‌ها در شب‌های ولادت ائمه به اندازه روزهای شهادت و برپایی مجالس در این زمینه توجه شود لذا مساجد باید به این موضوع توجه و نسبت به جشن‌های ولادت با حضور جوانان اقدام کنند.

ناصری با اشاره به اینکه ملت ما با توکل به خدای متعال و اطاعت از رهبری در صراط مستقیم قدم برداشته است بیان کرد: هر کجا از رهبری تبعیت کرده ایم، آنجا موفق بوده ایم و هر کجا ضربه خورده ایم، علتش غفلت از خدا و غافل شدن از مسیر مستقیم است.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و الهی است و ان‌شاءالله همه مردم زودتر نسبت به حضو ر در این امر اقدام کنند.

وی ادامه داد: مردم باید انسان‌های خوب، با تقوا، کارآمد و دلسوز برای جامعه انتخاب و فردی را در انتخابات مجلس، انتخاب کنند که خودخواه نباشد، هم و غم او حزب و گروه نباشد بلکه خدمت به اسلام و رسیدگی به امور مردم را مدنظر داشته باشد.

ناصری با اشاره به شایعات و توطئه‌های دشمن نیز گفت: خوشختانه مقاومت و بصیرت مردم در مقابل این شایعات و دشمنی‌ها، صبر و استقامت و بردباری و تلاش و کوشش برای آینده بهتر است و در این صورت توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه شعار فرزند کمتر زندگی بهتر در زمانی مطرح شد بیان کرد: اکنون نیز این سیاست غلط در جامعه وجود دارد، خداوند می‌فرماید ما روزی دهنده هستیم و وقتی نعمت‌های خدا را نادیده بگیریم برکت در جامعه وجود نخواهد داشت و متاسفانه با این تفکر جامعه رو به پیری پیش می‌رود .

انتهای پیام
captcha