طرح «همای رحمت» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3880732
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد؛

طرح «همای رحمت» در یزد آغاز شد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح «همای رحمت» با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از سوم الی 18 اسفندماه سال جاری در استان خبر داد.

طرح «همای رحمت» در یزد آغاز شداسلام افشون، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به اجرای طرح «همای رحمت» در استان اظهار کرد: این طرح با هدف آزادی مددجویان جرائم غیرعمد از سوم اسفندماه در استان آغاز شده و تا ۱۸ اسفندماه سال جاری که با میلاد مولای متقیان امام علی (ع) مصادف شده،  در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این طرح را تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و آموزش و فرهنگسازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها و همچنین کمک به آزادی این مددجویان دانست.

افشون با اشاره به اینکه با اجرای طرح «فجر نور» در ایام الله دهه فجر زمینه آزادی ۱۱ مددجو محکوم مالی از زندان فراهم شد گفت: کل مبلغ بدهی این ۱۱ مددجو، ۶۴ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۳۵ میلیارد ریال توسط کمیته صلح و سازش از شکات، گذشت رضایت‌مندانه اخذ و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیران و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۲۹ میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از تبلیغات به صورت پیامکی، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران استان، مددجویان جرائم غیر عمد را آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم .

انتهای پیام
captcha