برگزاری آزمون دکتری 99 به تعویق افتاد
کد خبر: 3880857
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

برگزاری آزمون دکتری 99 به تعویق افتاد

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تاریخ برگزاری آزمون ورودی دکتری ph.D (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ از روز جمعه ۹ اسفندماه، به روز پنجشنبه ۲۸ فروردین‌ماه، تغییر یافت.

دکتری 99

به گزارش ایکنا؛ علی‌رغم ابلاغ بخشنامه روز گذشته وزیر علوم و اتخاذ تصمیماتی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات آموزش عالی که در یکی از بندهای آنها آمده است: «برگزاری آزمون ورودی دکتری ۱۳۹۹ طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده، انجام خواهد شد. تأکید بر رعایت دقت در موارد اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون مورد توجه قرار گیرد»، اما برگزاری آزمون دکتری به تعویق افتاد.
 
بر اساس این گزارش و طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛ آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۹ که قرار بود در تاریخ 9 اسفندماه سال جاری برگزار شود، به روز ۲۸ فروردین‌ماه سال آینده موکول شد. کارت ورود به جلسه این آزمون نیز از ۲۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ منتشر می‌شود.

در این اطلاعیه که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است، آمده: اطلاعیه این سازمان درخصوص اعلام سایر اطلاعات مربوط به برگزاری آزمون در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۱۸ از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد. ضمنا کارت شرکت داوطلبان از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۵ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهدشد.
انتهای پیام
captcha