ارائه خدمات فرهنگی و پژوهشی حرم بانوی کرامت در کنگره حضرت آمنه(س)
کد خبر: 3880867
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
مشاور تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد:

ارائه خدمات فرهنگی و پژوهشی حرم بانوی کرامت در کنگره حضرت آمنه(س)

حجت‌الاسلام صفر فلاحی گفت: آستان مقدس بعد از انقلاب اسلامی خدمات فرهنگی و پژوهشی قابل توجهی را ارائه کرده است که یکی از این خدمات برگزاری کنگره حضرت آمنه(س) است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام صفر فلاحی، مشاور تولیت حرم بانوی کرامت در دیدار اعضای ستاد کنگره حضرت آمنه(س) با آیت‌الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در دفتر این شخصیت حوزوی انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: حرم مطهر بعد از انقلاب در عرصه فرهنگی خدمات قابل‌توجهی را انجام داده است.

وی افزود: خدمات پژوهشی، عامی و فرهنگی و معرفی چهره‌های تأثیرگزار در تاریخ اسلام و علمای بزرگ و ستارگان مدفون در حرم از جمله این خدمات است.

مشاور تولیت حرم بانوی کرامت تأکید کرد: در سال ۱۳۸۵ کنگره حضرت معصومه(س) برگزار شد و بیش از ۵۰ اثر در این کنگره رونمایی شد و در سال ۹۵ معرفی بانوان هاشمیان در دستور کار قرار گرفت که از جمله این بانوان حضرت آمنه(س) به‌عنوان مادر اشرف مخلوقات مورد تائید قرار گرفت.

وی یادآور شد: نویسندگان و پژوهشگران شروع به تولید محتوا کرده‌اند و اثرات خوبی تاکنون کتابت شده است.

فلاحی اظهار کرد: برای این کنگره از مقام معظم رهبری درخواست صدور پیام داشته‌ایم و طی این سال‌ها با حضور محضر مراجع، علما و فضلای حوزه درخواست راهنمایی داشته‌ایم و این افراد نیز به‌عنوان چراغ راه، هدایت‌هایی داشته که بسیار کارگشا و مورد استفاده بوده است.

حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha