برنامه‌های قرآنی فارس هنوز تعطیل نشده‌اند
کد خبر: 3880870
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

برنامه‌های قرآنی فارس هنوز تعطیل نشده‌اند

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به شیوع ویروس كرونا در نقاط مختلف كشورمان و همچنین تعطیلی برخی از فعالیت‌ها گفت: با توجه به اینكه هنوز وضعیت فوق‌العاده و خاصی در شیراز و استان اعلام نشده است، لذا هنوز برنامه‌های قرآنی ما هم تعطیل نشده‌اند.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، در پاسخ به اینكه با توجه به شیوع ویروس كرونا در نقاط مختلف كشورمان، آیا برنامه‌های قرآنی در استان تعطیل می‌شوند، گفت: با توجه به اینكه وضعیت فوق‌العاده و خاصی هنوز در شیراز اعلام نشده است و مدارس هم باز هستند لذا هنوز اقدامی برای تعطیلی فعالیت‌های قرآنی نكرده‌ایم.

وی با یادآوری اینكه قریب یك هزار پایگاه قرآنی در سطح استان فارس مشغول به فعالیت هستند، افزود: تعطیلی تشكل‌های قرآنی به‌صورت رسمی اعلام نشده است اما برخی از تشكل‌ها به دلیل درخواست خانواده‌ها، فعلاً فعالیت‌های خود را در هفته جاری تعطیل كرده‌اند.

موسوی بر این نكته تأكید كرد كه هنوز تعطیلی فعالیت‌های قرآنی در سطح استان را اعلام نكرده‌ایم و این برنامه‌ها كما فی‌السابق در حال اجرا هستند.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در عین حال این نكته را یادآور شد كه تنها یك مورد تعطیلی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری داریم كه آن هم برگزاری كارگاه تجوید قرائت سطح 6 است كه به تمام شركت‌كنندگان و اساتید این دوره نیز این مطلب اعلام شده است.

وی ادامه داد: روز گذشته، 3 اسفندماه كارگاه یك روزه سبك زندگی قرآنی در شیراز برگزار شد و تمام كلاس‌های قرآنی در سطح پایگاه‌ها و سازمان تبلیغات اسلامی همچنان دائر هستند.

یادآور می‌شود، طبق اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز تاكنون مورد تأیید شده ابتلا به ویروس كرونا در استان فارس مشاهده نشده است.

انتهای پیام
captcha