آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از محل موقوفات یزد
کد خبر: 3881312
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از محل موقوفات یزد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به ظرفیت موقوفات و مراکز افق در امامزادگان و بقاع متبرکه از آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان از محل درآمد موقوفات خبر داد.

وقف زمینه‌ساز آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در یزد شدحجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان از محل درآمد موقوفات و مراکز افق امامزادگان اظهار کرد: در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان متاهل، فاقد جرائم و فساد‌های اخلاقی، اعتیاد و زندانیانی که مرتکب جرائم غیرعمد مالی شده‌اند، از محل درآمد موقوفات و مراکز افق امامزادگان حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد استان با پرداخت دو میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال  از زندان آزاد شدند.

زارع‌زاده افزود: آزادی زندانیان در دو مرحله انجام شد که در مرحله نخست ۱۲ زندانی با پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و در مرحله دوم چهار زندانی با پرداخت ۹۴۰ میلیون ریال آزاد شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اجرای طرح مهر تندرستی نیز بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۸۴۳ میلیون ریال به ۹۴۳ بیمار بی بضاعت و کم بضاعت استان یزد برای تامین دارو، درمان و بستری در قالب اجرای طرح مهر تندرستی پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha