بازنگری اعمال و استغفار در ماه رجب
کد خبر: 3881700
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه املش تأکید کرد:

بازنگری اعمال و استغفار در ماه رجب

حجت‌الاسلام‌والمسلمین داود دوستار با گرامیداشت حلول ماه رجب، گفت: دعا و استغفار را در این ماه بیشتر داشته باشیم و در این ماه عزیز همدیگر را دعا کنیم تا خداوند به ما توفیق بهره‌مندی از این ماه را عنایت فرماید.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین داود دوستار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه املش، هفتم اسفندماه در جمع نمازگزاران مسجد باب‌الحوائج کیاکلایه املش با گرامیداشت حلول ماه رجب، گفت: آنان که در ماه رجب تولد معنوی یافتند می‌توانند به سرآغاز رهیدن از عالم طبع و قطع علاقه از دنیا برسند.

وی با بیان اینکه ولادت رجبیه داشته باشید، اظهار کرد: ممکن است خداوند به ما سال‌ها عمر دهد، اگر در این مدت ولادت رجبیه نداشته باشیم ممکن است دست‌مان از این دنیا خالی باشد. در اهمیت ماه رجب حضرت عیسی(ع) می‌فرمایند که هرگز به ملکوت آسمان‌ها نمی‌رسید مگر آن که دوباره متولد شوید.

حجت‌الاسلام دوستار بیان کرد: ماه رجب، شهر ‌الله الاصم است. یعنی خدا می‌فرماید، من نمی‌خواهم که شما در این ماه از کسی شکایت بکنید، نمی‌خواهم لغزش‌های شما را ببینم و بشنوم. دعا و استغفار را در این ماه بیشتر داشته باشیم و در این ماه عزیز همدیگر را دعا کنیم تا خداوند به ما توفیق بهره‌مندی از این ماه را عنایت فرماید.

الیاس عبداله‌پور
انتهای پیام
captcha