محدودیت ورود به آرامستان‌های یزد در روزهای پایانی سال
کد خبر: 3884881
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

محدودیت ورود به آرامستان‌های یزد در روزهای پایانی سال

شهردار یزد از محدودیت ورود به آرامستان‌های شهر یزد در پنجشنبه و جمعه پایان سال خبر داد و گفت: تدابیر ویژه در آرامستان‌های شهرداری تا اطلاع ثانوی اجرا و انتظار می‌رود مردم نسبت به این قوانین خود را ملزم بدانند.

محدودیت ورود به آرامستان‌های یزد در روزهای پایانی سالبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، جمال‌الدین عزیزی، شهردار یزد از محدودیت ورود به آرامستان‌های شهر یزد در پنجشنبه پایان سال خبر داد و اظهار کرد: ورود هرگونه وسایل پذیرایی، تجهیزات صوتی و تجمع و همچنین پخش نذورات در آرامستان‌های شهر یزد ممنوع است.

وی با اشاره به اهمیت اتخاذ سیاست‌های کلی ستاد اجرایی و عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم و براساس سنت دیرینه در آخرین پنجشنبه سال، مردم برای زیارت اهل قبور و قرائت فاتحه در بقاع متبرکه و محل دفن اموات خود حضور می‌یابند و به غبارروبی و عطرافشانی مزار شریف شهدا و درگذشتگان خود می‌پردازند، این موضوع با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع ویروس کرونا می‌تواند برای سلامتی هموطنان مخاطره آمیز باشد و موجب گسترش بیشتر ویروس شود.

وی با اشاره به اهمیت همدلی و همکاری زائران اهل قبور در جریان این بیماری، گفت: در طول هفته، خدمات دفن اموات انجام می‌شود و در عین حال تقاضا داریم برای مراسم تشییع تنها بستگان درجه یک حاضر شوند.

عزیزی افزود: تدابیر ویژه در آرامستان‌های شهرداری یزد تا اطلاع ثانوی اجرا می‌شود و انتظار می‌رود مردم نسبت به این قوانین خود را ملزم بدانند.

شهردار یزد بیان کرد: محدودیت‌های تردد نیز در طول این ایام معین شده که با هدف حفظ بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام
captcha