تقدیر حوزه علمیه خواهران یزد از مدافعان سلامت
کد خبر: 3886204
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

تقدیر حوزه علمیه خواهران یزد از مدافعان سلامت

حوزه علمیه خواهران استان یزد با ارسال لوح تقدیر و شاخه‌های گل از مدافعان سلامت در خط مبارزه با کرونا ویروس قدردانی کرد.

تقدیر حوزه علمیه از مدافعان سلامتبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به منظور تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت در خط مبارزه با کرونا در بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی(ره) یزد، لوح سپاسی را به همراه شاخه‌های گل و کارت تقدیر از پرستاران مدافع سلامت را به خدمت ریاست محترم بیمارستان ارسال و اهدا کرد.

وی در این لوح سپاس آورده است: « سلام و درود اینجانب و همکارانم در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان و 24 مدرسه علمیه و مرکز پژوهشی خواهران را پذیرا باشید و به پزشکان ارجمند، پرستاران گرامی و پرسنل خدوم بیمارستان شهید صدوقی (ره) یزد نیز ابلاغ نمایید.

از اينكه با سعه صدر، حس نوع دوستی و به صورت جان بر کف، همچون جهادگران دوران دفاع مقدس با نهايت ایثار و از خودگذشتگی در جهت مقابله با ویروس کرونا، اهتمام می‌ورزید و در حال دفاع از سلامت جامعه می‌باشید، به اقتضای وظیفه و به مصداق؛ من لم یشکر المنعم من المخلوقین، لم یشکر الخالق با كمال ارادت و تواضع از شما بزرگواران تشکر و قدردانی می‌نماییم.

به یقین این روز‌های سخت، سپری خواهد شد اما ایثار و فداکاری شما مدافعان سلامت، برای همیشه ماندگار خواهد ماند و در نزد خداوند حکیم مأجور خواهید بود.

امید است با عنایات خاصّه الهی و توجّهات ویژه حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و تلاش مدافعان سلامت و همچنین درایت و همکاری مردم عزیز با عمل به توصیه‌های متخصصان و دلسوزان خود، در آینده‌ای نزدیک، شاهد روز‌هایی سرشار از آرامش و عافیت باشیم.

در پایان به استحضار می‌رسانم طلاب حوزه علمیه خواهران استان یزد برای همکاری و همیاری هر چه بیشتر با پرسنل خدوم آن مجموعه اعلام آمادگی نموده‌اند.»

انتهای پیام
captcha