شرکت ۲ هزار یزدی در مسابقات آنلاین «فهم نور»
کد خبر: 3886254
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

شرکت ۲ هزار یزدی در مسابقات آنلاین «فهم نور»

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد گفت: تاکنون نزدیک به ۲ هزار نفر در مسابقات آنلاین «فهم نور» که به صورت هفتگی در حال برگزاری است، شرکت کرده‌اند.

شرکت 2 هزار یزدی در مسابقات آنلاین «فهم نور»حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا یزد، اظهار کرد: تاکنون 9 دوره از مسابقات هفتگی فهم نور در استان برگزار شده و این هفته مسابقه دهم در حال برگزاریست. این مسابقات که به صورت مجازی و از طریق اپلیکیشن افق با همکاری اوقاف وامور خیریه شهرستان یزد در حال برگزاریست، قریب به 2 هزار نفر شرکت کرده‌اند.

مطهریان افزود: از این تعداد 40 درصد به سوالات جواب صحیح داده‌اند و در قرعه کشی شرکت کرده‌اند. مسابقه هفتگی فهم نور در 120 هفته که هر هفته یک حزب قرآن کریم را شامل می‌شود، تا خرداد 1401 ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به متنی که هر هفته از هر حزب قرآن در سامانه افق گذاشته می‌شود به سؤالات پاسخ داده و در این مسابقه شرکت کنند.

مطهریان با اشاره به اینکه هرهفته به قید قرعه به 5 نفر از افرادی که به تمام سوالات مسابقه پاسخ دهند 114.000 ريال جایزه نقدی به کیف پول آنان واریز می‌شود گفت: هر فردی که موجودیش به 114 هزار تومان رسید می‌تواند شماره کارت خود را ارسال تا وجه آن به حسابش واریز شود. سؤالات هر شماره از ساعت 12 روز شنبه هر هفته در دسترس خواهد بود و افراد تا ساعت 12 روز جمعه همان هفته فرصت شرکت در مسابقه را دارند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به اینکه هر کاربری فقط یک بار می‌تواند درهر شماره از این مسابقه شرکت کند اظهار کرد: اسامی برندگان نیز ساعت 10 صبح شنبه هفته بعد اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: هرکدام از افراد خیر، موسسات قرآنی، اتحادیه‌های استانی يا نهادها و اداراتی که علاقمند حمایت از این مسابقه باشند با شماره تلفن 03537331712 در ساعات اداری تماس بگیرند بدیهی است مسابقه به نام آنان اعلام می‌شود.

مطهریان گفت: موسسات قرآنی‌ ـ فرهنگی، مدارس، اتحادیه‌های صنفی، ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی، شرکت‌ها و مجموعه‌های دیگر نیز می‌توانند از طریق این نرم افزار مسابقات و آزمون‌های خود را به صورت عمومی یا اختصاصی برگزار کنند که می‌توانند برای هماهنگی با تلفن 03537331712 در ساعت اداری تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha