چهارشنبه آخر سال پاک در استان یزد
کد خبر: 3886309
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

چهارشنبه آخر سال پاک در استان یزد

رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: این اولین سالی است که با رعایت مردم خوب و فهیم استان و در زمانی که مدافعان سلامت در حال مقابله با ویروس کرونا هستند، هیچ مأموریتی مرتبط با چهارشنبه پایان سال ثبت نشده است.

چهارشنبه آخر سال پاک در استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی سازمان اورژانس استان، احمد دهقان، رئیس سازمان اورژانس استان یزد اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی استان یزد در چهارشنبه پایان سال ۱۳۹۸ هیچ مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه پایان سال نداشت و این اولین سالی است که با رعایت مردم خوب و فهیم استان یزد و آن هم در زمانی که مدافعان سلامت این دیار در حال مقابله با بیماری کووید ۱۹ و ویروس منحوس کرونا هستند، هیچ ماموریت مرتبط با چهارشنبه پایان سال ثبت نشده است .

دهقان افزود: چهار مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه پایان سال در سامانه پایش مراقبت درمان در استان ثبت شده که مرتبط با مصدومینی است که به صورت مستقیم به بیمارستان مراجعه کردند. از این چهار مورد، دو مورد آسیب سطحی داشتند و به صورت سرپایی درمان شده و متاسفانه دو مورد مرتبط با دو نوجوان ۱۴ و ۱۶ ساله هستند آسیب جدی تری داشته و هم اکنون در بیمارستان‌های افشار و مجیبیان بستری هستند.

دهقان، آسیب وارده به این دو نوجوان را شکستگی و سوختگی دست و پا و آسیب به چشم عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: با رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن همشهریان عزیزمان، ما قطعا کرونا را شکست خواهیم داد .

انتهای پیام
captcha